נשיא בלארוס / מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ... : נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון.

נשיא בלארוס / מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ... : נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון.. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס.

המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו.

"הדיקטטור האחרון באירופה": סיכלנו ניסיון זר להפיכה
"הדיקטטור האחרון באירופה": סיכלנו ניסיון זר להפיכה from ynet-images1.yit.co.il
מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס.

יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו.

נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין.

נשיא בלארוס: הוריתי לחסל את המחאה במינסק
נשיא בלארוס: הוריתי לחסל את המחאה במינסק from ynet-images1.yit.co.il
מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים.

אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה.

נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו.

התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם.

בלארוס : נשיא בלארוס - המכלול - האיחוד האירופי ונאטו ...
בלארוס : נשיא בלארוס - המכלול - האיחוד האירופי ונאטו ... from ynet-images1.yit.co.il
נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי.

הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו.

המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים.

נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי בלארוס. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook